Visita a la Colònia Güell 27/5/2014

El 13 de març de 2014, en Joan Munt ens diu:

Apreciats/ades: ja ha passat un any de la ultima visita. Aquest any os proposo viistar la Colonia Guell i la Cripta d'en Gaudi. 
Dinariem a la mateixa Colonia. La visita seria el dia 27 de maig a les 12h i el dinar (encara ho tinc que confirmar) seria a les 14:30.
Os prego que em contesteu els que esteu interessats per començar a posar fil a la agulla ( l'unic que he reservat es la visita guiada a la Colonia i Cripta  (costarà 8,30€ per persona) .
La visita es just despres de les eleccions europees, el que donara joc dialèctic....
Joan Munt

9 de maig.

Informació pràctica:
Horari: 12h al centre de visitants de la Colonia Gúell. Preu: 8.30 euros. Encara que hi ha un parquing a l'entrada de la colònia, el dia que vaig anar vaig veure que es podia aparcar fàcilment dins el poble. Farem visita guiada a la Colònia i a la cripta.

Dinar: 14:30 al restaurant el Capritx, c/ Reixach 16. Encara no tinc el menú. El preu no crec que passi dels 15 euros. Ja os l'enviaré quan m'arribi

Cotxes: ja sabeu que es pot anar amb tren. Jo aniré amb cotxe. Suposo que vindrà amb mi, com sempre, la Loles Gambus. Em queden dues places. L'Elena, que surt de Sant Cugat, també te dues places.
NOTA: serà després de les eleccions europees....